23 paź 2014

Rodzinne zupy Winiary i Rekomenduj.to

Chwil kilka temu, odstałam do podzielenia się z przyjaciółmi zupami marki Winiary, o wdzięcznej nazwie Zupy Rodzinne Winiary, a to dzięki uprzejmości portalu Rekomenduj.to


W paczce znajdowało się...
10 Rodzinnych Zup Winiary, siatka na zakupy "Zakochana w Zupach" a także 30 ulotek, które powędrowały do moich znajomych oraz mały kajecik na zapiski...

Jak przystało na ambasadora, wpierw sama musiałam spróbować rekomendowanych przez siebie produktów. Na pierwszy ogień poszła Rodzinna Zupa Grochowa... wybór dzieci, na który przystałam....


























Szczerze powiedziawszy, to na naszym stole rzadko goszczą zupy przygotowane z proszku... ale zawsze pod ręką coś tam się uchowa. 
Czemu tak rzadko? ano, że nie lubię, jak jedzenie smakuje chemią... co w przypadku Rodzinnej Zupy Winiary- grochowej- nie miało miejsca. Zupa jest smaczna, smakuje jak domowa grochówka, a do tego jest gęsta. Dodatkowym atutem jest to, że starcza jej na 6 porcji, co przy zupach z proszku, chyba rzadko się zdarza. 
Kolejną rzeczą, godną uwagi jest propozycja przygotowania owej zupy. W wersji klasycznej wystarczy dodać marchewkę i ziemniaki, a w wersji bogatszej- odrobinę kapusty kiszonej- wówczas otrzymamy Grochówkę Kujawską, którą ja przygotowałam.
Powiem Wam, że propozycja grochówki i kapusty bardzo przypadła mi do gustu, zresztą nie tylko mi, ale i dzieciom, które domagały się dokładki- jak to określiły "pyszności".
W ten oto prosty sposób przygotowałam smaczną, dużą i pożywną zupę dla całej mojej rodziny.

W Zupach Rodzinnych Winiary zawsze znajdziecie ciekawą propozycję, innego niekonwencjonalnego przygotowania tradycyjnej zupy... z czystym sumieniem POLECAM!!!

2 komentarze:

Będzie mi miło, jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...