25 maj 2012

Dr. Oetker

Jakiś czas temu po krótkiej wymianie e-maili'i z Panią Przedstawiciel firmy Dr. Oetker dowiedziałam się, że znajdę się w gronie osób, które dostaną paczkę do testowania produktów z tejże firmy. Dosłownie po dwóch dniach, przyjechał Pan kurier z paczką, a raczej z paką produktów. Moja druga Połowa, aż gwizdnęła, rozpakowując paczuszkę wraz ze mną i naszym synkiem, a na naszych twarzach malował się uśmiech zadowolenia. Już oczyma wyobraźni każdy z nas widział, co stworzymy z tych licznych produktów. 


Z racji tej, że w ekscytacji zapomniałam ułożyć do zdjęcia wszystkie artykuły, wymienię to, co znajdowało się jeszcze w paczuszce:
- fartuch kuchenny w kolorze czerwieni, który stał się ulubionym fartuchem moich dzieciaczków,
- sosy deserowe o smaku: czekoladowym, malinowym i ajerkoniaku,
- sernik jogurtowy, 
- Moja Babka Płatki czekolady,
- kiśle.

Jak więc sami widzicie, to nie była zwykła paczuszka, tylko MEGA PAKA.

A Pani Przedstawiciel z firmy Dr. Oetker dziękuję jeszcze raz, za miły kontakt.

3 komentarze:

  1. O! Taką samą paczę ja dostałam. Zamiast fartucha przysłali mi fajną puszkę Dr.Oteker z budyniem (gdyby to był ciuch to powiedziałabym, że to styl PinUpGirl.
    Zapraszam na www.jakpomasle.pl
    Też wkleiłam zdjęcie produktów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widać, że każdy mimo wszystko dostaje unikalny prezent ;)

      Usuń
  2. kurcze, ja też bym chciała taki prezent

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...