2 paź 2012

Testowanie ciasta kruchego XXL Dr. Oetker

Postanowiłam sięgnąć w miniony weekend do paczuszki z Dr. Oetker'a w poszukiwaniu jakiejś inspiracji, i znalazłam ciasto kruche z maślaną nutą.
Ciasto to można podawać z różnymi owocami tj. śliwkami, wiśniami, rabarbarem czy też jabłkami, tak ja to uczyniłam.

Wykonanie tego ciasta z torebki jest banalnie proste i nei zajmuje wiele czasu, poza oczywiście czasem na chłodzenie w lodówce 1/3 części ciasta, którą później ścieramy na owoce.

Do wykonania ciasta potrzeba:
- 1 jajko,
- 175 g miękkiego masła lub margaryny,
- owoce ok. 1 kg.


Moja recenzja:
Ciasto rzeczywiście ma nutę maślaną, jego wykonanie jest dziecinnie proste (wystarczy dodać jajko i masło, a następnie zagnieść). Można to ciasto wykorzystać jako bazę do ciast owocowych, a także jako podstawę do sernika. Z czystym sumieniem polecam ten produkt.

2 komentarze:

  1. Ciasta z papierka ulubione mojej ciotki :D
    dla mnie to wyzucanie pieniedzy w błoto bo jak np kruche to na opakowaniu pisze dodac maslo i jajo a przeciez klasyczne domoew kruche robi sie 3 czesci mąki 2 czesci tłuszczu (masła/margaryny) 1 cześć cukru wiec płacimy 3-4 zl za mąke i cukier... ale kazdy robi co lubi i umie :) pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście jestem zwolenniczką robienia ciasta samemu od a do z, a takie "gotowe" ciasto jest dobrą alternatywą dla osób, które z różnych przyczyn nie lubią lub nie umieją robić ciast...
      Pozdrawiam również :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...