29 wrz 2014

Kotleciki z gotowanego drobiu

  Nieraz za pewne stoicie przed dylematem co zrobić z mięsem z rosołu, ja też dość często tego doświadczam. Na pewno mój przepis nie jest nowatorski, ale ale czemu by go nie opublikować... a nóż komuś się przyda... ;)



Składniki:
  • ok. 300-400 gram mięsa z rosołu,
  • cebula,
  • można dodać też gotowaną marchewkę,
  • sól, pieprz i ulubione przyprawy ( ja użyłam delikt do drobiu),
  • jajko,
  • bułka tarta.
Wykonanie:
Mięso oddzieliłam od kości i zmieliłam wraz z cebulą, dodałam przyprawy i jajko, wyrobiłam na jednolitą masę. Masę należy dość mocno przyprawić, odstawić się do tzw. przegryzienia.
W dłoniach zwilżonych wodą formowałam małe kuleczki, które następnie obtaczałam w bułce tartej. Smażyłam na złoto z obu stron.

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. były by zdrowsze z otrębami zamiast bułki :) jak zdrowo to do końca. Super przepis :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...