7 paź 2014

Pomidory pod pierzynką magową

Jakiś czas temu u znajomych skosztowałam sałatki z pomidorów. Niby nic, ale jednak robi różnicę, Sałatka bardzo mi posmakowała, raz że jest z pomidorów, dwa, lubię smak płynnej maggi. Jak widzicie sałatka jest warstwowa...


Składniki:
  • pomidory,
  • ser żółty,
  • majonez,
  • jogurt grecki lub śmietana,
  • maggi do smaku,
  • pieprz świeżo mielony.
Wykonanie:
pomidory pokroiłam, na talarki i przełożyłam na sitko, aby obciekły z soku (sok wykorzystałam do zrobienia pierzynki).
Ser żółty należy zetrzeć, ja miałam plasterki więc pokroiłam w drobną kostkę.
W osobnej miseczce wymieszałam majonez z jogurtem i dolewałam sok z pomidorów, dodałam również maggi- wszystko do smaku.
Odcedzone pomidory nakładam do miski i mieszam ze świeżo mielonym pieprzem. Na pomidorki wykładam ser żółty, który następnie przykrywam sosową pierzynką z majonezu, jogurtu, soku pomidorowego i maggi.

Mam nadzieję, że i Wam posmakuje :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...