16 wrz 2011

Placuszki ryżowe

Moje dzieci uwielbiają rożnego rodzaju placki, i drugim zestawem owych placuszkó które chętnie konsumują są placuszki ryżowe.
Wykonuje się je dość łatwo, i nie trzeba mieć specjalnych składników, aby je zrobić...



Składniki:
1 i 1/4 szklanka mąki
pół łyżeczki soli
1 i 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
1 i 1/4 szklanka mleka
1 i 1/4 szklanka ugotowanego ryżu (to jest jeden woreczek ryżu)
1 jajko.

Wykonanie:
przesiać razem: sól, mąkę i proszek do pieczenia. Wlać mleko i mieszać, aż całe mleko zostanie wchłonięte. Dodać pozostałe składniki i delikatnie wymieszać. Smażyć na złoty kolor z obu stron.

Ja do ciasta dodałam troszkę cukru, aby na słodko były. Można je podawać z cukrem pudrem, dżemem i masłem czekoladowym...oraz tym co kto lubi ;)

EDIT:

Jako, że teraz panuje sezon truskawkowy, placuszki te zaproponowałam ze zmiksowanymi truskawkami...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...