3 maj 2012

Moja Babka- Płatki czekolady

W związku z tym, że jest wolne i jesteśmy łasuchami upiekliśmy ciasto Moja Babka- Płatki czekolady, które dostałam od firmy dr.Oetker w prezencie.
Przy jego robieniu nie musiałam się specjalnie namęczyć, ponieważ robiły je moje dzieci- jest tak łatwe w przygotowaniu.
Opakowanie zawiera: proszek na ciasto, płatki czekolady i polewę.

Do wykonania ciasta i polewy potrzebne są: 3jajka, 7 łyżek mleka i 175 gram margaryny.


Babka podczas pieczenia wyglądała smakowicie, i w rzeczywistości też taka była. Wyrosła bardzo ładnie, była puszysta, i wszystkim bardzo smakowała. Moje dzieci nazwały ją babką pieguską :>  
a to efekt pracy moich dzieciątek



Jest to propozycja dla osób, którym z różnych przyczyn nie mają czasu na przygotowywanie całego ciasta, krok po kroku, jak i dla tych osób, którym babka nie wychodzi.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...