4 cze 2012

Babeczki czekoladowe ze skórką z pomarańczy

Nie chciało mi się piec ciasta, więc postanowiłam sięgnąć po produkty z Dr.Oetker, które jeszcze mi pozostały z wielkiej paki, jaką dostałam do przetestowania. Mój wybór padł na Babeczki czekoladowe ze skórką pomarańczy.
Opakowanie jest kolorowe,  obrazek na nim wywołuje u mnie skojarzenie "zjedz mnie", więc na pewno bym się skusiła aby je kupić, tym bardziej że lubię wszelakiego rodzaju babeczki.
Na opakowaniu producent pisze, że babeczki są gotowe  w 30 minut- i faktycznie, tak jest.

Opakowanie zawiera: 
- 325 gr mieszanki do pieczenia babeczek,
- cukier puder,
- oraz 12 papilotek na babeczki.

Dodatkowo sami musimy dodać:
- 2 jaja,
- 100 ml wody,
- 100 ml oleju.


Wszystkie składniki miksować, do uzyskania jednolitej masy, na najwyższych obrotach, przez ok. 1 minuty.

Jak zaczęłam robić tę mieszankę, przeraziłam się, ponieważ ciasto wyszło bardzo rzadkie, w związku z tym rozważałam użycia do pieczenia silikonowych foremek. No, ale jak testowanie, to testowanie, a producent na opakowaniu babeczek zapewnia, że foremki, które są umieszczone w opakowaniu, są super mocne i idealnie trzymają kształt!!! - i rzeczywiście, tak jest :)


Wrażenia smakowe:

Ciasto przypomina w smaku tradycyjnego murzynka. Babeczki są wilgotne, co mi się bardzo podoba ;)
Jedyny minus, jak zauważył mój mąż i dzieci, to owa skórka pomarańczowa- nie podeszła im :( 
Mi babeczki smakują, skórki wg mnie jest odpowiednia ilość. 

Czy zdecyduję się nabyć ten produkt?- tak.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...