19 cze 2012

Kwadraciki Granex

Jakiś czas temu dostałam do firmy GRANEX do przetestowania paczuszkę, w jej skład wchodziły poduszeczki czekoladowe, a dokładnie  Kwadraciki Granex.
Nim opiszę Wam, czym i  z czego są te kwadraciki, opowiem Wam o moich i nie tylko wrażeniach smakowych.

Poduszeczki są na prawdę przepyszne, nie zdążyłam im zrobić zdjęcia, bo wszystkie zniknęły dosłownie w oka mgnieniu. W związku z tym musiałam odbyć długą wędrówkę po marketach i spermarketach w poszukiwaniu owych Kwadracików, aby móc choć na chwilę uwiecznić ich bytność w moim domu ;)

Jak już wcześniej pisałam, Kwadraciki są w kształcie poduszek, o smaku czekoladowym. Jest to propozycja szybkiej przekąski zbożowej, która w swoim składzie nie zawiera żadnych ulepszaczy oraz sztucznych dodatków i konserwantów. Jest to propozycja dla osób, które lubią przekąsić słodkie małe co nieco, siedząc przed tv czy komputerem- tak jak ja teraz ;) oraz świetnie sprawdza się jako "mamuś daj coś słodkiego".

a tak wygląda ta przepyszna słodkość

Kwadraciki, są tak pyszne, i świetnie się sprawdzają jako mała przekąska między posiłkami, a dziś również sprawdziły się jako dodatek do kawy.

Czy kupię ten produkt w przyszłości?- zdecydowanie tak!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...