19 cze 2012

Medaliony schabowe

Dziś nadrabiam zaległości w blogowaniu i dodaję niedawną potrawę, którą wyniosłam z domu rodzinnego. Jest to medalion schabowy, który bardzo przypadł do gustu mojemu mężowi, już spooory czas temu, a ja dopiero teraz uwieczniłam na fotce.
Do wykonania tego dania potrzeba:
- schab,
- pieczarki,
- cebula, 
- jajko sadzone.

Moja Mamusia, kotlety schabowe kiedyś do tej wariacji robiła w cieście, ale że ja leniuszek, i w ogóle... ;) zrobiłam tradycyjną panierkę z bułki tartej.

Pieczarki pociąć i poddusić wraz z cebulką -odparować, ułożyć równomiernie na całym kotlecie, a na to wszystko wyłożyć jajeczko sadzone, oprószyć delikatnie koperkiem, podawać z ziemniakami z wody.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...