14 cze 2012

Sir William's Tea

Lubicie herbatę/ty?- bo ja tak. Lubię usiąść sobie wygodnie w fotelu zanurzyć się w ciekawej lekturze i powolutku sączyć ulubione smaki herbaty...
Dziś chciałabym przedstawić Wam herbaty z firmy Sir William's Tea ale nim to zrobię, opowiem Wam jakie napotkałam trudności w odbiorze przesyłki z produktami pochodzącymi ze sklepu Sir William's.

Wczoraj miałam otrzymać paczkę z produktami do przetestowania, więc cierpliwie czekałam na kuriera, i się niestety nie doczekałam, a wręcz minęłam z nim, więc musiałam dziś jechać po odbiór mojej przesyłki. Na awizo nie było adresu do odbioru, dostałam tylko krótką notkę sms z informacją gdzie znajduje się paczka. W związku z tym dziś  wyruszyliśmy razem z mężem w zdawać by się mogło krótką podróż- niestety najeździliśmy się i naszukaliśmy wskazanego adresu, jakby nie można było napisać w jakiej sieci handlowej można odebrać przesyłkę, podana została nam tylko lakoniczna informacja z nazwą podfirmy mieszczącej się w jednym dużym markecie... ale udało się, paczka odebrana.


   Tak wyglądała paczuszka:)

Mąż z niecierpliwością czekał, aż rozpakuję zawartość, tym bardziej, że na opakowaniu widnieje nalepka ostrożnie szkło, synek też był szczęśliwy bo wiedział, że będą bąbelki do strzelania ;)

a teraz po kolei zaprezentuję Wam zawartość paczki:
- na pierwszym miejscu znalazła się, oto ta porcelana, prześliczny zestaw duo


przeuroczy czajniczek wraz z filiżanką i podstawkiem. Zarówno czajniczek jak i podstawka są ozdobione napisem marki Sir William's Tea.
W związku z tym gadżetem zdążyliśmy z mężem  się "poprztykać", kto będzie z niego pił. Po krótkiej chwili doszliśmy do konsensusu, i jeśli oboje nas najdzie ochota picia z tego przeuroczego zestawu, to będziemy rzucać monetą ;)

- jako drugie zostało wyciągnięte pudełko z herbatą. Jego zawartość jest imponująca, ponieważ zawiera w sobie różne gatunki herbat, takich jak:
 *  herbata czarna,
 *  herbata smakowa


Każda saszetka herbaty, jest osobno zapakowana przez co dłużej zachowuje aromat i co ważne wg mnie, pozostałe smakowe herbaty nie przechodzą zapachem innych odmian herbat . Opakowanie jest bardzo eleganckie.


Gorąco Was zapraszam do zapoznania się z ofertą marki Sir William's Tea oraz do odwiedzenia i polubienia  na Facebook, przez co będziecie na bieżąco informowani o nowościach w sklepie, jak i o różnego rodzaju promocjach i wyprzedażach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...