10 lip 2012

Naturalne przyprawy do mięsa i kurczaka Knorr- test

Jakiś czas temu dostałam do przetestowania z portalu Uroda i Zdrowie, dwie przyprawy marki Knorr.
Ucieszyło mnie to bardzo, bo w domu z ich marynat i mieszanek uniwersalnych  korzystam. Teraz moja kolekcja przypraw powiększyła się o dwie naturalne przyprawy 2 w 1 do mięsa i drobiu.


Na pierwszy ogień poszła Naturalna przyprawa do kurczaka- pikantna z pieprzem cayenne i rozmarynem.Muszę przyznać, że po otwarciu saszetki urzekł mnie aromat  pieprzu oraz ziół. Wiedziałam, że mięso marynowane w tej przyprawie, a raczej marynacie będzie o wyrazistym smaku- nie pomyliłam się.
Do sporządzenia marynaty wystarczy troszkę oliwy i 3 łyżeczki przyprawy,to wszystko razem dokładnie wymieszać- i marynata gotowa. Do tak przygotowanej marynaty wkładamy mięso i  marynujemy minimum 30 minut.

Muszę przyznać, że mięsko przygotowane właśnie w ten sposób, jest nie tylko delikatne ale i bardzo soczyste.Dużym plusem jest to, że potrawa jest wyrazista w smaku. Można wyczuć suszona zioła, warzywa, oraz powiew świeżości-  delikatny posmak cytrynowy.


Na drugi ogień poszła Naturalna przyprawa do mięs- z gorczycą i kolendrą. Po otwarciu opakowania urzekł mnie aromat mieszanki ziołowej.  Którą postanowiłam wykorzystać do pieczenia szynki, a tak że łopatki.

Szczerze powiem, że przyprawa jaki i marynata, w 100% nadaje się do naszej polskiej kuchni. Przyprawa a także marynata współgra idealnie z czerwonym mięskiem. 
Łopatkę zamarynowałam, czyli nalałam 50 ml oliwy i wsypałam 3 łyżeczki przyprawy, wymieszałam wszystko ze sobą i włożyłam mięsko. Po 30 minut już z powodzeniem mogłam mięsko smażyć. Podczas jego obróbki, wydobywał się przepiękny zapach, który zwabił do kuchni mojego męża i dzieci. Dopytywali się, za ile minut będzie jedzonko, nie mogli się doczekać...

Mięsko z wykorzystaniem przyprawy naturalnej było soczyste i pięknie pachniało.
Kolejna propozycja z wykorzystaniem naturalnej przyprawy, to pieczona szynka do chleba, którą w trakcie pieczenia  podsypywałam przyprawą, dzięki temu mięsko jest ozdobione z wierzchu,a  tym samym nadaje wyrazistego smaku... Przygotowanie potrawy w ten sposób jest nie tylko smaczne ale i iście dekoracyjne.

Muszę się przyznać, że zarówno przyprawa do mięsa i drobiu podbiła moje podniebienie, i dokupywałam kolejne torebki z tą przyprawą.Wiem, że na pewno będą one u mnie pod ręką już na zawsze :)


Wszystkim gorąco POLECAM Naturalne przyprawy 2 w 1 do drobiu i mięsa Knorr. Jeśli cenicie dobrze przyprawione mięso czy kurczaka, i zależy Wam, aby Wasza kuchnia była aromatyczna i nieco pikantna, to te przyprawy są dla Was. 

Więcej o przyprawach na http://www.knorr.pl


W tym miejscu chciałabym również  podziękować firmie Knorr i portalowi Uroda i Zdrowie, za możliwość przetestowania przypraw naturalnych

1 komentarz:

  1. Uważam, że Knorr jest zdecydowanie lepszy od konkurencji. Podobnie Kamis.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...