21 sie 2012

Prymat test

Nim zacznę pisać o produktach do grilla marki Prymat, chciałabym bardzo przeprosić za niedotrzymanie terminu do zamieszczenia swojego wpisu u siebie na blogu. wynikło to całkowicie z przyczyn niezależnych od mojej osoby, wszelkie złośliwości rzeczy martwych się zmówiły i moja karta z aparatu uległa zniszczeniu, w związku z tym dokumentowany materiał też :( niektóre zdjęcia udało się tylko odzyskać.
Kolejna przeciwność losu to internet, a raczej jego brak co doprowadziło mnie do szewskiej pasji....ale do rzeczy...
Spory czas temu dostałam dzięki uprzejmości portalu Uroda i Zdrowie  oraz sponsorowi testu, firmie Prymat, do przetestowania kilka produktów, a mianowicie:
- marynata w płynie szlachecka
- marynata w płynie klasyczna 
- marynata w płynie pikantna


- marynata klasyczna
- przyprawa na grill klasyczny


Przyznam się Wam, że bardzo pozytywnie zaskoczyły mnie marynaty w płynie i w 100% z czystym sumieniem mogę je Wam polecić. Zaraz po otwarciu mieszanka ta nadaje się do wykorzystania, wystarczy zmieszać dokładnie z mięsem lub jak ktoś woli warzywami, zamarynować i na grilla lub patelnię wyłożyć.
Ja akuratnie wykorzystałam marynatę pikantną do udek na grilla.


Udka przygotowane przy wykorzystaniu pikantnej marynaty w płynie, były przepyszne. Skórka z wierzchu chrupiąca, a mięsko w środku soczyste.
Przyprawę tę również nabyłam we własnym zakresie i wykorzystałam ją do przygotowania mięsa do zupy gulaszowej, była przepyszna.

Marynaty w płynie firmy Prymat to idealne połączenie ziół i przypraw, które wzbogaci smak przygotowywanych przez nas dań.  Warto zauważyć, że produkty które dostałam do wypróbowania, są bez glutaminianu sodu oraz konserwantów, co dla niektórych jest dość istotne.

Jak zauważyliście powyżej jest umieszczone zdjęcie z marynatą w buteleczce. Owa marynata wystarcza do zamarynowania aż 1,5 kg mięsa.

Proponowane gotowe marynaty są świetną alternatywą dla osób, które wyjeżdżają pod namiot i ze zrozumiałych przyczyn nie muszą wówczas brać ze sobą całej torby przypraw, a jedynie gotowe marynaty.

Polecam jak najbardziej!!!!!

Jeszcze raz serdecznie dziękuję firmie Prymat i portalowi Uroda i Zdrowie za możliwość wypróbowania tych przypraw, jak również bardzo przepraszam za niedotrzymanie terminu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...