12 kwi 2013

Paczuszka od Lestello

Wczoraj do moich drzwi zapukał kurier i wręczył mi przesyłkę, w której znalazły się produkty marki Lestello. Marka ta istnieje na rynku od 1992 roku i na chwilę obecną jest to jedna z marek wiodących an rynku w dziedzinie produkcji jak również sprzedaży artykułów zbożowych.
Asortyment sprzedaży jest w miarę bogaty, i nie zamyka się na produktach typu: kasza, ryż, ale również pod tą marką występują produkty zdrowej żywności.
Opakowanie produktów jest ładne, wyraźne i kolorowe, co przyciąga oko potencjalnego nabywcy. Dostęp do produktów m-ki Lestello jest duży, bo można je nabyć nie tylko w dużych supermarketach ale również w mniejszych osiedlowych sklepikach.
A oto, co ja dostałam do wypróbowania


Już niebawem wyczaruję coś z tych rzeczy, obserwujcie mój blog bo na pewno umieszczę jakąś potrawę, może będą to pulpety z czerwonej soczewicy, a może zapiekana kasza gryczana...a może macie jakieś swoje sprawdzone przepisy na użycie któregoś z niżej zamieszczonych produktów? czekam z niecierpliwością na Wasze pomysły i śmiało zamieszczajcie w komentarzu linki do przepisów na swoich blogach.

Producentowi marki Lestello bardzo dziękuję za nawiązaną współpracę :)

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...