26 maj 2013

Sercowe parówki z niespodzianką na śniadanko

Dziś jest nasze święto Drogie Mamy, w tym miejscu chciałabym posłać życzenie dla Was  i życzyć dużo szczęścia,  radości no i pociechy z naszych szkrabów, zarówno tych małych jak i tych większych....
W związku z tym, że moje dzieci i mąż zrobili mi miłą niespodziankę z rańca, postanowiłam im zrobić na śniadanko  sercowe parówki z niespodzianką, czyli z jajkiem sadzonym w środku, a do tego pieczony chlebek....



Do wykonania takiej porcji potrzeba:
- parówka, sztuk tyle ile ludzi chętnych do jedzenia,
- jajek, w ilości odpowiadającej jednej parówce,
- przyprawy: sol, pieprz, 
- szczypior, jeśli lubicie.

Parówki przecinamy na pół przez całą długość, pozostawiając na jednym końcu nienaruszone 2 -3 cm. Przecięte końce parówki spinamy wykałaczką, tak aby parówka utworzyła nam kształt serca.
Parówkę krótko podsmażamy na patelni z każdej strony, a następnie w jej środek wbijamy jajko i przyprawiamy- smażymy jajo sadzone. 



Gdy spód jaja się zetnie, parówkę wraz z jajkiem odwracamy i jeszcze chwilę smażymy, tak aby białko się ścięło.
W ten sposób przygotowane serce przekładamy na talerzyk.



Przepis ten dodaję do AKCJI:

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. jak najbardziej :) choć i u mnie na kolację też proszą o takie paróweczki.
      Pozdrawiam

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...