15 sie 2013

Spaghetti alla bolognese- Jamar test

Jako, że nie tak dawno otrzymałam do wypróbowania z firmy Jamar kilka produktów, a wśród nich był Sos do makaronu postanowiłam zabrać go ze sobą na wakacje, co bym za długo nie musiała stać przy  garach i brać tony składników ze sobą. 
Wspomniany sos postanowiłam wykorzystać do przygotowania spaghetti alla bolognese.



Pozwolicie, że powiem kilka słów o sosie. Składa się on z : pomidorów, cebuli, papryki, koncentratu pomidorowego, cukru, wody, octu spirytusowego, mieszanki przypraw, soli, oleju roślinnego i zagęsnika. Na opakowaniu producent zapewnia, że sos jest wolny od konserwantów, a użyta woda pochodzi ze źródeł Jurajskich.
Składniki, które wykorzystałam w przygotowaniu prezentowanego spaghetti, to:
  • makaron spaghetti,
  • 500 gram mięsa mielonego z szynki,
  • sos do makaronu firmy Jamar

Makaron ugotować, mięso podsmażyć doprawiając wg smaku. Gdy mięso jest podsmażone dodać należy gotowy sos i to wszystko razem podgrzewać przez ok. 10 minut.  


W ocenie moich najbliższych prezentowany sos jest smaczny, jak dla mnie ciut za słodki, ale wszystko jest kwestią smaku i z miłą chęcią sięgnę po kolejne sosy firmy Jamar. 
Moja ocena tego sosu w skali 1 do 10, jest 8,5 - za wydajność i smak.

2 komentarze:

  1. Potwierdzam. Dla mnie jest wyśmienity. Ma jedną wadę- szybko znika z półki , a znajduję go tylko w jednym sklepiku osiedlowym. Cena też jest do zaakceptowania.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...