22 lis 2013

"Czekoladka Danusi"- pierwsze opinie degustatorów

Jako, że obiecałam Wam podzielić się wrażeniami z mojego rekomendowania czekoladek Danusia, niniejszym czynię to...

Moje pierwsze kroki, ze słodką paczuszką postawiłam w przedszkolu mojego synka (klik!)  i dzięki uprzejmości Pani Dyrektor, mogłam dokonać prezentacji oraz przeprowadzić degustację czekoladki Danusia. 
Pani Reniu, dziękuję!

Na pierwszy ogień poszły Panie: Dominika, Marta i Asia
Po przedstawieniu Paniom krótkiej historii Danusi i wręczeniu ulotki, którą otrzymałam od zespołu Talk Marketing, Panie przystąpiły do degustacji, a ich wrażenia były bardzo pozytywne. Ubolewały jedynie nad tym, że w mojej rekomendacji zabrakło Danusi o smaku miętowym. To samo stwierdziły Panie: Aneta i Malwina, które degustowały czekoladki jako drugie,a  po chwili dołączyła do nas Pani Renia.

Wszystkim Paniom, czekoladki bardzo smakowały, jedynie Pani Aneta, zauważyła, że Czekoladka Danusia  mogłaby być w gorzkiej czekoladzie, co i ja, jak i Pani Malwina uznałyśmy za słuszne. Gdzie się nie spojrzy, są czekolady mleczne z nadzieniem, a Danusia mogłaby być jeszcze bardziej wyjątkowa właśnie poprzez swoją gorzkość jakże słodką i wprowadzającą w stan chwilowego niebycia podczas konsumpcji...

Panie orzekły również, że firma Wawel postarała się, aby tabliczka czekoladki Danusia była wyjątkowa, poprzez umieszczenie wizerunku owej Danusi na  każdej kostce czekoladki, co bardzo się im spodobało.

Podczas spotkania pod lupę zostało wzięte opakowanie w którym znajduje się tabliczka czekoladki Danusia,

jest ono estetyczne, czytelne i miłe w dotyku. Na opakowaniu są zawarte wszelkie informacje dotyczące produktu, a także jego kaloryczności, co "dla nas kobiet jest bardzo ważne" . Kolor opakowania, nawiązuje do koloru nadzienia i jego smaku, przez co oddziałuje na wyobraźnię. Panie, nawet rozważały, czy oby opakowanie nie jest wykonane z produktów wtórnych, niestety na to pytanie nie znam odpowiedzi.

Podczas spotkania padły również pytania, odnośnie tego, jak można się zakwalifikować do rekomendowania produktów, w związku z tym podzieliłam się również informacją o Talk Marketing, a dla osób chętnych do współpracy z TALK MARKETING, podaję mój link rekomendacyjny, z którego można się zarejestrować do serwisu (klik!)

Na podsumowanie mojego spotkania z Paniami nazywanymi przez mojego synka i inne dzieci "ciociami" , mogę wyrazić tylko słowa podziękowania za to, że wyraziły chęć spotkania się ze mną i degustowania rekomendowanego przeze mnie produktu marki Wawel, a mianowicie czekoladek o wdzięcznej nazwie "Danusia" oraz dziękuję za możliwość opublikowania wizerunku, a także podanie adresu strony internetowej przedszkola (klik!)

"Czekoladki Danusia, to słodycz dedykowana kobietom, której nie może zabraknąć w torebce każdej z nas..."

Ps.
Drodzy rodzice, degustacja czekolady Danusi odbyła się po zakończonej pracy Pań/ Cioć, które dzielnie każdego dnia opiekują się i uczą nasze pociechy :)

2 komentarze:

Będzie mi miło, jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...