20 lis 2013

Wielkie testowanie czas zacząć- czyli Czekoladki Danusi

Jakiś czas temu zapisałam się na portalu skupiającym osoby chętne do testowania wszelakich produktów, i tak oto, po kilku chwilach zakwalifikowałam się do kampanii rekomendującej Czekoladki Danusi firmy Wawel- tutaj wielki ukłon w stronę
za możliwość udziału w kampanii. A tera zapraszam do obejrzenia, co zostało mi doręczone przez kuriera

 W opakowaniu znajduje się: 19 batoników, płyta DVD z filmem, oraz ulotki reklamowe





5 komentarzy:

  1. uwielbiam je ;) i jeszcze Ikary i Jacki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te które otrzymałam, są wyśmienite w smaku, pozostałych niestety nie miałam przyjemności kosztować, ale domyślam się, że są równie dobre.

      Usuń
  2. O a taka współpraca jest darmowa ? Co trzeba robić w zamian ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jak najbardziej darmowa, pomijając nakład czasu, dobrych chęci oraz spotkań ze znajomymi... Co wystarczy zrobić?- otóż zarejestrować się na stronie talk marketing, wypełnić profil i czekać na akcje, które zaczynają się od wypełnienia ankiety rekrutacyjnej... jeśli chcesz mogę Ci również podać mój link rekomendacyjny z którego możesz się zarejestrować, czy będziesz miała na dodatkowe punkty za rejestracje z mojego konta, nie umiem odpowiedzieć, oto link bezpośredni: http://agent.talkmarketing.pl/pl/secured/user/share-registration/53c14963572585963b6c40ec455a2426
      Co robić w zamian- spotykać się ze znajomymi, i rekomendować im otrzymany produkt, przy tym uważnie ich słuchać oraz świetnie się bawić.
      Pozdrawiam

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...