15 sty 2014

Pasta do kanapek z jajek

... W sumie to długo się zastanawiałam, czy opublikować poniższy przepis na pastę do kanapek- pastę jajeczną, bo przecież każdy ją prawie popełnia w swoim zaciszu domowym, a z drugiej strony patrząc, a nóż jakaś duszyczka która akuratnie zacznie odkrywać arkana gotowania i przygotowywania posiłków zaglądnie tu i a nóż, przepis się jej przyda. Więc popełniam publikację jakże sławnej w każdym domu pasty jajecznej do kanapek...



























Składniki:
  • 10 jajek ugotowanych na twardo,
  • pęczek szczypiorku,
  • ok. 60 gram sera żółtego (ja używam Edamskiego z dyskonta na "B"),
  • ogórek kiszony (do tej pasty nie dałam, bo wyszedł akuratnie),
  • 1 łyżeczka musztardy sarepskiej,
  • 2-3 łyżeczki majonezu,
  • opcjonalnie 1 łyżeczka śmietany (ja akuratnie w prezentowanej paście jej użyłam, w miejsce ogórka kiszonego),
  • sól do smaku.


Wykonanie:
  • jajka starłam na tarce na drobnych oczkach, to samo poczyniłam z serem żółtym.
  • Do masy jajeczno -serowej wkroiłam pęczek szczypiorku. Dodałam musztardę, majonez i śmietanę, wszystko razem wymieszałam ze sobą dokładnie. Następnie pastę doprawiła do smaku solą. Wymieszałam ponownie i odstawiłam do lodówki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...