25 mar 2014

Surówka marchewkowo- chrzanowa

W domu znów zagościło choróbsko, które dopadło Młodego, dlatego do drugiego dania zrobiłam ostrzejszą surówkę z marchwi z dodatkiem chrzanu. Co prawda jest to propozycja surówki zimowej, ale że tej wiosny zagościła zima, więc jestem usprawiedliwiona ;) 
Surówkę tę, zjadamy nie tylko do obiadu, ale również, dość często moje dzieci życzą sobie ją jako przekąskę, najczęściej też jako podwieczorek.


Składniki:
  • marchewki
  • kilka łyżeczek startego chrzanu- ja użyłam ze słoiczka
  • kilka łyżeczek śmietany

Wykonanie:
  • marchewkę ścieram na drobnych oczkach tarki jarzynowej,
  • w zależności od pożądanej ostrości dodaję 3-4 łyżeczki tartego chrzanu,
  • kilka łyżeczek śmietany,
  • wszystkie składniki mieszam ze sobą dokładnie. Gotowe!
Przepis dodaję do akcji:

Marchew w roli głównej 2Surówkowo witamy wiosnę!

1 komentarz:

Będzie mi miło, jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...