18 mar 2013

Sałatka z kapusty pekińskiej z sosem czosnkowym


 Jak już Wam wcześniej wspominałam biorę udział w kampanii "Pokochaj olej rzepakowy", w ramach której otrzymałam do wypróbowania olej rzepakowy oraz shaker do dresingów oraz książeczkę z przepisami na użycie oleju rzepakowego, a to wszystko dzięki uprzejmości portalu Uroda i Zdrowie.
  Dziś chcę pokazać Wam moje zastosowanie shaker'a do przygotowania sosu czosnkowego, który uzupełnił sałatkę z kapusty pekińskiej i dodatków, które miałam akuratnie w lodówce ;)



Składniki:
- kapusta pekińska,
- szczypior,
- kukurydza,
- 20 dkg szynki konserwowej,
- śmietana,
- majonez,
- 4 ząbki czosnku,
- sól,
- czarny sezam.

Wykonanie:
Kapustę pekińską kroimy w cienkie paski, dodajemy pokrojoną w małe kwadraciki szynkę, kukurydzę, oraz pocięty szczypiorek.
Przygotowujemy sos z majonezu, śmietany i utartego czosnku. Wszystkie płynne składniki wraz z czosnkiem i solą (do smaku) mieszamy w"szejkerze"

źródło: http://urodaizdrowie.pl

Dobrze wymieszanym sosem polewamy sałatkę, którą mieszamy i na końcu posypujemy sporą ilością czarnego sezamu. Jeśli potrzeba sałatkę doprawiamy wg własnego smaku.

Dziękuję jeszcze raz portalowi Uroda i Zdrowie za możliwość udziału w kampanii, a Wam życzę smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...